Известие

Collapse
No announcement yet.

Не зарежда?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не зарежда?

    Свети ми датчика на таблото с иконка на акумолатор, сутринта запалих с мъки, беше доста замръзнала. Карах някаде около 10-15 км прибрах се и викам да замеря дали зарежда и не е така за жалост. Та това е проблема понеже не разбирам много много някой може ли да ми каже от какво е?
    ПП За колата от подписа става дума
    145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

  • #2
    Ами не ти бачка динамото, ползвай търсачката; иди на майстор
    Предполагам, колега, че са ти се износили четките на реле-регулатора.
    Най-простото е да го свалиш и провериш. Може да смениш само четките, но ако не си правил такива операции, по-добре си смени целия регулатор. Около 12-20 лева е.
    Така и така си свалил динамото, редно е да го провериш цялото как е, преди да сменяваш каквото и да било.
    Мери се при свален реле-регулатор.
    Уреда е на съпротивление и то там, където има диод за обхвата
    Между силовия изход и маса трябва да има над 1000 ома в едната посока и безкрай в другата.
    На клема D+ горе-долу същото.
    На пръстените на ротора 3-10 ома.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Ами не ти бачка динамото, ползвай търсачката; иди на майстор
      На майстор ще я водя утре пък да видим, ще пиша какво е станало, Мерси за бързия отговор
      145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

      Comment


      • #4
        Внимавай с майстора дано не е като моя дето ходих Не на сегашната на старата Астра свалих динамото и го нося на "майстор" разговора като виц е:
        Светна лампата - премерих го и не зарежда.
        То май лагерите са му разбити?
        Добре дошло им времето ще ги сменим в това няма проблем кажи защо не зарежда?
        Диодната група е!
        Сигурен ли си?
        Чакай майййййй е интеграла?
        Кое от двете е?
        А Бе като ги сменим всичките работи всичко ще е ОК!
        А БЕЕЕ я смятай в пари!
        Туй 20 онуй 30 и труд и онуй всичко 80 лв.
        А Бе я го събери и чао.
        после в автоморгата Втора употреба на Бош за 50 лв. с него я продадох без проблеми.
        Та ако майстора вземе да вика амииии се поразгледай в раздела купува/продава .Успех и дано не съм те отчаял.

        Romeo 146 1,4 97г.

        Comment


        • #5
          35 лева труд 125 лева части Хубав коледен подарък ми е направила алфата (Динамото са ремонтирали)
          145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

          Comment


          • #6
            Тия да не са му сменили и фасона на динамото!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Тия да не са му сменили и фасона на динамото!
              съм, не само фасона ми и са чува като турбина сега
              , сигурно включва входа и водките в някоя дискотека
              145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

              Comment


              • #8
                Един читав алтернатор на старо е под 100-тина лева... Казаха ли ти коя точно част струва 125 лева..?

                Comment


                • #9
                  За жалост не, МАСТЕРА изчезна се едно го е ухапала змия неможах да го видя дори и на оговорената среща дано сега и да издържи, защотото алфонсо май фор евер. Симптомите бяха, преди не зареждаше както трябва (личеше си недостиг на ток от време на време), оня ден направо спря да работи динамото на цяло и датчиците почнаха да светят като коледна елха, тамън на 25-ти.
                  Last edited by Deathriderr; d.m.y г., 22:41.
                  145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

                  Comment


                  • #10
                    ми реле регулатора е 40-50лв, диодната плочка и тя толкова и 2 лагера. цената излиза, ама въпроса е дали всичко това са сменили и имало ли е нужда.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      А,да питам тука,ако може:
                      Колко волта трябва да прави динамото?!?!
                      Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                      Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                      Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                      Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                      Comment


                      • #12
                        Около 14.2

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          ми реле регулатора е 40-50лв, диодната плочка и тя толкова и 2 лагера. цената излиза, ама въпроса е дали всичко това са сменили и имало ли е нужда.
                          Плочката е 27 лв. Регулатора 12-18, а лагерите 5-6
                          В най-лошия вариант 50-60 лева.
                          Останалото са надценки, тоест отстъпки, ама не за клиента, а за "майстора"
                          Реално читаво динамо се намира за 30-50 лева.
                          При положение, че пълната му ревизия включва 5-6 лева лагери и два лева четки, избора е ясен.
                          Останалото е боза!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment

                          Working...
                          X